Moje pozostałe blogi

niedziela, 7 maja 2017

Niedzielne podglądziki...

Mamy już 7 maja, a pogoda zanadto nas nie rozpieszcza, ale to jak w życiu, gdy już jest lepiej za chwilkę będzie gorzej. Czy to nie może być bardziej stabilne... ale może byłoby to bardziej nudne. Górka, dołek, musimy się tego nauczyć i w miarę naszych sił podołać temu.
Cytat dnia ->
Zrób pierwszy krok i nie bój się zrobić następnego. Za kilka lat nie wybaczysz sobie, że kiedyś zabrakło ci odwagi.... o skąd my to znamy, niestety!
A co do dzisiejszego dnia mamy dzisiaj Europejski Dzień e- Aktywności Obywatelskiej, a imieniny dzisiaj zakrapiają Gizela, Róża.
Aby do prawdziwej wiosenki...


A na razie to tylko żaby podskakują w deszczu...


Co mi wpadło w oko, a nawet w dwa ->











  
 A to co za szkarada? LOL... tak ma wyglądać facet? XXI wieku, ratunku!!!! i w dodatku z maseczką nie napiszę z czego, brrrrr!


Na poprawę wrażenia kilka fotek z wiosennej kolekcji E. Saaba na bieżący roczek...








 A na koniec aż cztery deserki, cute!!!


 Cdn...

wtorek, 18 kwietnia 2017

No i nastała zima...


Właśnie obudziłam się po 3 godzinnym spanku i oczom nie wierzę, na zewnątrz biało, ratunku! Czyżby nasz kochany kraj prześlizgnął się z jakiś nieznanych powodów bardziej tam... tam na prawo! Ale spokojnie, to chyba tylko epoka lodowcowa... i nie obchodzi mnie dzisiaj bynajmniej którego mamy kwietnia? i kto dzisiaj zalewa imieniny, jutro i tak nie dotrze do ukochanej pracy, bo będzie i tak zalany i zasypany...

Pomyślmy o przyszłej jesieni i zimie, kilka fotek z kolekcji Fendi na  jesień i zimę 2017...













Dodatki do nas na zimę tej wiosny...








Styl koreańskiej ulicy...



Deserek, a raczej dwa..



sobota, 8 kwietnia 2017

Sobotni LOL!!!

Oglądając kolekcję? Gucci na wiosnę, czy na jesień 2017, bez różnicy, obie są szkaradne... umarłam!!! Oczywiście ze śmiechu i z politowania. Cóż oni nam serwują? Aseksualną drużynę pasztetowych pajaców, i do tego to "logo" nietoperza na wdziankach, ale to chyba, że głuchy i lata nocą. Wszystko pasuje!! I wszystko mi się nie podobało... mało powiedziane. Z pewnością stać markę na coś przyjemniejszego dla oka no i dla ciała. Nawet dr House nie ma na to diagnozy.



Co ma do tego cuda ten prowokacyjny napis na szyjce tej upiornej, naelektryzowanej istoty? Włosy ma jakby dopiero co wyskoczyła z komory ciśnień!

Druga księżniczka... nawet te zebry nie wytrzymują tego pomysłu!


Ta ma ładne fiuterko, ale wygląda jakby nie wiadomo co paliła i czym popijała, no i nie ma co uświadamiać opaską na włosach!


To przesłodkie stworzenie wygląda jak ostatnia żona, przybyła z zaświatów, z zamiarem prześladowania męża drania. To popieram!


...a to właśnie ten mąż! w brokatowych gatkach i z odstraszającym duchy amuletem na wybitnie seksownej i atletycznej piersi, a raczej dwóch, przynajmniej tak chyba widzę...


A tu jego psychopatyczny ogrodnik z rogatym nosem!


Tu jego nowa kochanka dla niepoznaki przebrana za... żyrandol. Ufff... można z tego stworzyć jakąś krzywą bajkę.


Ten przystojniaczek wygląda jak kelner z baru "Pod dziwnym ziółkiem"


Te trzy torby wyglądają intrygująco, a reszta mdląco...


A ten wygląda jak sąsiad mojej babci, ale za to jaki drapieżny, trzy lwy na tarczy, dwa srają, a trzeci warczy. Cute!!!


Tutaj znowu nietoperki, czyli albo niedoszły Batman albo głuchy i żyje nocą, obstawiam to drugie...


Ten to taki słodziak, który w najgorszym koszmarze wyskakuje mi z tortu. LOL


A tu babulina wampirzyca, kryjąca się pod postacią wesołej, grubciowatej ciemki...


Pogromca niedzwiadków koala, o jaki męski i napakowany. Czyli mamy nowych bohaterów bajki - niedźwiadki!


A to coraz mniej ogarniam, lisek i jakieś paskudztwa na sukience, fe..


A tu nocna sprzątaczka w jednogwiazdkowym hotelu z księgą skarg i zażaleń na łańcuchu. Jest tu drugie dno - ludzie czytajcie więcej!


 Ten koleś nie wytrzymał tego napięcia, włożył w pośpiechu dodatkowe wełniane gatki z pampersem i robi dobrą minę do złej gry...

No i przyjechał rycerz z tygrysem na tarczy i z kostuchem, przegonił towarzycho, no i koniec krzywej bajki.OMG!!! Koszmar!


A to ten, który TO popełnił!!! Ale dalej nie wiem, co autor miał na myśli...