Moje pozostałe blogi

niedziela, 19 lutego 2017

Niedzielne leniuchy przy kompie..

Pogoda poprawia się, ale nastrój nie bardzo...Jutro będzie lepiej!

Fajne fotki z kolekcji Normy Kamali na jesień 2017...









Fajne, praktyczne plecaki..., uwielbiam je!





Buciki CAŁKIEM, CAŁKIEM na chłodniejsze przedwiośnie...



Koszmar, Gareth Pugh straszy nas coraz skuteczniej, i to na depresyjną jesień!!!




Na  ten górny szok, przeurocze koreańskie maluszki!!!


... a to ja jestem dzisiaj deserkiem!!! LOL



Niedzielny podglądzik...

No to mamy już niedzielę, imieniny będą oblewać Konrad, Marcela...Pogoda nam się waha, chyba coraz bardziej skłania się ku wiośnie. 
Myśl tygodnia->
Szczęście to nie motyl za którym musimy gonić, aby go złapać. Jest to cień, który bezustannie za nami podąża...., no nie wiem kto to wymyślił, jakoś nie za bardzo chce się w to wierzyć.




Coś niecoś z kolekcji na jesień 2017 Philippa Pleina...











Coś dla ciała i duszy na wiosnę..









Ratunku, cóż to jest, LOL!!!!



Świetny styl koreańskiej ulicy...





... no i oczywiście deserek


czwartek, 9 lutego 2017

Czwartkowy podglądzik...


 Scervino, wiosna 2017












Dodatki do nas..





 Przepiękne gorsety Maya Hansen!!! Cudo!


...a tu taki krasnalek, koszmarek, LOL


A tu wielka tradycja, tradycyjny, ponadczasowy deser!!!