Moje pozostałe blogi

piątek, 4 lutego 2011

Co nieco o ciuchach i butach

Czwartek, 3 luty.
Coraz częściej myślę o wiośnie, zrobiłam trochę porządku w szafach, znalazłam jakieś materiały i zamierzam coś uszyć...Wchodzę na Style.com i oczywiście szukam swoich ulubionych projektantów: J.P.Gaultier, J.Galliano, A.Molinari{Blumarine), R.Cavalli. Zachwycił mnie pokaz haute couture wiosna 2011 Gaultiera - oto kilka moim zdaniem najlepszych zdjęć:






Jak zwykle Gaultier zaskakuje. Punkowe fryzury, długie suknie , szyfony, koronki, falbany, marszczenia, obroże na szyjach modelek, które mnie bardzo zaskoczyły (czyż one czegoś nie przypominają!!!). Ostentacyjnie kobieca, odważna, pikantna, manifest niezależności, zachęcająca kobiety do eksperymentowania modą piękna kolekcja!!!
Następna kolekcja, bardzo kobieca, delikatna - kolekcja Blumarine - do noszenia, bez udziwnień, dużo biżuterii w kolorze złota, piękne żywe kolory, spodnie dzwony, lamparcie cętki w różnych kolorach, szarfy na szyjach - bardzo wdzięczna i świeża. Oto kilka zdjęć:




Do uszycia wybrałam model z trzeciego zdjęcia u góry.
A teraz to co każda kobitka lubi najbardziej - buty! Buty są teraz megaefektowne, liczy się wrażenie. Niesamowity fason, zaskakujący zestaw kolorów i materiałów, koturny, szpilki byleby wysokie, takie właśnie lubię.Oto kilka modeli które chciałabym bardzo, bardzo mieć:





To wszystko na dzisiaj. Buziaczki :-x
CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz