Moje pozostałe blogi

piątek, 11 lutego 2011

Odrobinę o torbach i fryzurach...


Na początek dnia różany akcent oraz moja femme fatale - jest piękna, tajemnicza... i oczywiście narysowana przeze mnie (podczas wypicia porannej kawusi):


Podobno w wizerunku każdej kobiety najważniejsze rzeczy to włosy, buty i oczywiście torebka. Oto kilka modeli torebek, które wybrałam z pokazów i które bardzo mi się spodobały:





Jeżeli którąkolwiek z nich chciałabym chcieć (bo z kupnem byłoby gorzej), to chyba "kwiecisty" model Valentino - przepiękna!
Fryzury - krótkie, długie, z grzywką albo bez, ale zawsze byłam zachwycona włosami aktorki (która już niestety od nas odeszła) Farrah Fawcett, miała piękne blond loki, wyglądające jak wzburzone fale oceanu (obecnie fryzura bardzo na topie):


Uwielbiam oglądać stare filmy i nie zapomniałam pięknych, rudych loków Rity Hayworth z filmu Gilda (fryzura też bardzo na topie):


Tym sentymentalnym akcentem na razie kończę.
CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz