Moje pozostałe blogi

środa, 7 września 2011

Czekoladowa jesień...


Czekoladowy brąz to hit tej jesieni, mała czekoladowa ma zdetronizować małą czarną, chociaż nie wiem, czy skutecznie. Mam nadzieję, że kolor ten poprawi nastrój jesienny, tak jak nasza ukochana czekolada. Ja już naszykowałam sobie pierwszy zestaw czekoladowej reanimacji, w nosie mam te wszystkie oponki, schowają się pod płaszczykami, też czekoladowymi, a do wiosny się rozpuszczą.


A jeżeli oponki nie rozpuszczą się do wiosny, to będzie taki efekt :-(


A teraz kilka kreacji w powyższym kolorze z jesiennych pokazów J.P. Gaultier, Badgley Mischka i Dsquared2:




A teraz zaczynam robienie na drutach wielkiego, cieniutkiego szala w oczywistym kolorze czekoladowym. Jak dojdę już do dwóch metrów to dam zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz