Moje pozostałe blogi

czwartek, 12 stycznia 2012

Moje ulubione...

Dzisiaj może trochę o środkach do pielęgnacji... Włosów... Twarzy... Ciała... Parę razy trafiło mi się kupić w TK Maxx'ie świetny szampon do włosów Tigi z serii ekologicznej. Rewelacja, cudownie pachnie, świetnie myje i pielęgnuje włosy, do tego cena była też rewelacyjna, całe 20 złotych naszych polskich. Do tego świetny wosk do włosów, też ekologiczny, świetnie stawia włosy do pionu i nie tylko, cudowny zapach.


Poza tym dwa razy udało mi się kupić rewelacyjny krem B-Derm Sensitive Concentrated Lifting. Bez żadnych konserwantów, barwników, substancji zapachowych itd. Świetnie wchłania się, ma przyjemny zapach i po prostu świetnie stawia twarz do pionu. Poza tym ma klawisz do wyciskania, co chroni go przed zanieczyszczeniem. Świetna cena, przynajmniej ta, za którą go kupiłam w TK Maxx'ie.

Oprócz wielu dobrych, markowych kosmetyków, urocze są przeróżne mydełka, pięknie zapakowane i jeszcze piękniej pachnące, które z braku innych pomysłów można kupić komuś na prezent.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz