Moje pozostałe blogi

niedziela, 8 października 2017

Niedzielny przeglądzik..

Mamy dzisiaj nie da się ukryć niedzielę, 8 października, dzień wolny, ale paskudny jak niestety wszystkie ostatnie, deszczowy i pochmurny, gdzieś tam mówią, że nie ma złej pogody, jest tylko nieodpowiednie ubranie, czyżby!!! No trzeba się chyba na siłę dostosować, żeby przeżyć tą wstrętną jesień i zimę...
Imieniny dzisiaj suto zakrapiają Brygida, Pelagia, Laurencja, trzymajcie się ciepło i w pionie kobitki!

Moje ulubione cytaty ->
Zawsze lubiłam Misia Puchatka, więc pojedźmy cytatem o słodkiej miłości:
- Puchatku?
- Tak Prosiaczku?
-Nic - powiedział Prosiaczek biorąc Puchatka za łapkę - Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.

O!!! zaraz mi lepiej i cieplej!!!

...i jeszcze jeden z innej beczki ->
" Człowiek to rzeczownik, a rzeczownikiem rządzą przypadki" -  .... o tak z pewnością , za dużo tych przypadków!

Bajeczna jesień Balmaina, pre-fall 2017, uwielbiam te kolekcje!









... no zaraz jesień wydaje się ciekawsza!


Dodatki do nas... czerwone, ciepłe na ponurą jesień.



A teraz masakra, duecik LOLi, chłopak nie nadawał by się nawet na strasznie bezludnej wyspie, Masakra, co oni nam wciskają!



Oczywiście na poprawę nastroju naszego oka - dwa niesforne deserki, pupilki! Zaraz mi lepiej!





Maggie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz