Moje pozostałe blogi

sobota, 14 maja 2011

Wiosenne zauroczenie...

Maj jest niewątpliwie najpiękniejszym miesiącem w roku, uwielbiam go z wielu powodów a szczególnie ze względu na kwitnące bzy, które przenoszą mnie w czasy dzieciństwa. Gdzieś przeczytałam, że gdy kwitną bzy rozum wędruje z głowy do innych części ciała (fajnie brzmi) i często powstają kompletnie bezsensowne decyzje (?). Ponieważ w głowie kwitną kwiatki, więc moje obroże i inne ozdoby na szyje ozdobione też są wiosennymi kwiatami (odeszłam na razie od czarnych, poczekają do jesieni).
Oto wąska szarfa na szyję ozdobiona kwiatami oraz obroża z kwiatami:



Pasują świetnie do hitu wiosna-lato, czyli białych ażurowych sukienek Dolce & Gabbana. Miałam kiedyś taką, piękną długą, po babci ale ją przefarbowałam i niestety wyrzuciłam, szkoda ale trudno.





Teraz żeby było fajnie to może coś z muzyki - najszybszy skrzypek świata i do tego jeszcze przystojny - David Garrett. Gra świetne rockowe kawałki, poniżej video z występu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz