Moje pozostałe blogi

niedziela, 11 sierpnia 2013

Znowu w necie...

Dzisiaj mamy całkiem pogodny dzionek i najważniejsze o dużo, dużo chłodniejszy. Urodziny obchodzą: Monika Pyrek, nasza polska tyczkarka, Hulk Hogan, amerykański aktor i zawodowy zapaśnik oraz znany m. in. jako Thor - australijski aktor Chris Hemsworth, no i oczywiście wielu innych.


Witam po 4 miesięcznej przerwie, przez ten czas trochę się wydarzyło i nie wydarzyło..., ale właściwie to trochę, a powiedziałabym, że diaaabelnie bardzo brakowało mi kompa! Najważniejsze, że nareszcie się ochłodziło, bo już myślałam, że się zupełnie wytopię i zostanie sam szkielet..., ale przeżyłam i do szkieletu brakuje mi całkiem dużo.
Kojąco wpływa mi ostatnio na uszy kawałek Robina Thicke hej, hej, hej....


Ostatnio, trochę leniuchowałam, trochę szyłam, troszkę wyjeżdżałam, trochę rysowałam i robiłam trochę różnych innych rzeczy... Uszyłam kilka lalek, oto jedna z nich



Poniżej kilka moich ulubionych stylizacji, ułatwiających mi życie w letnie dni:

Sukienka jedwabna, lekka jak mgiełka...przysłana z Francji, turkusowe sandałki na obcasie i platformie korkowej z TK MAXX


Uszyta przeze mnie pudrowo - różowo sukienka w magnolie
Złote sandałki ze skóry,  na obcasie i platformie - Via Uno
Naszyjnik H&M

Pomarańczowe legginsy z H&M
Uszyta przeze mnie bluzka z jedwabnej panterki
Torebka zrobiona przeze mnie
Złote szerokie bransolety, nie pamiętam skąd

Bluzka John Richmond, legginsy włoskiej firmy Dismero, dwie bransoletki zrobione przeze mnie oraz srebrne sandałki na obcasie z TK MAXX

Na dzisiaj to wszystko, przyjemnej nocki!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz