Moje pozostałe blogi

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Niedobry kotek, nowa obroża i trochę optymizmu przed wiosną

Poniedziałek, 31 styczeń.
Dzisiaj niedobry kot potłukł moją ulubioną, starą wazę. Wyrzuciłam zaraz kota do mamy i adoptowałam innego....Prawda, że miły i przynajmniej nie będzie bałaganił. Na dodatek złego wyłączyli prąd, więc zupełnie wkurzona poszłam zrobić sobie kawę. Bez żadnych wyrzutów sumienia pochłonęłam dużą napoleonkę i zaczęłam bezmyślnie coś bazgrać na papierze.Oto wylane łzy (tak zrobiło mi się jakoś smutno) po stracie wazy ->->->->->

Zrobiłam jeszcze parę rysuneczków i wreszcie włączyli prąd.











Poniżej daję zdjęcie mojej ostatnio zrobionej obroży do kolekcji walentynkowej:
Po południu humor poprawił mi się, więc postanowiłam zrobić trochę porządków w szafach (z myślą o wiośnie) i znalazłam kilka materiałów, z których zamierzam coś uszyć. Czas odwiedzić Style.com i obejrzeć najnowsze propozycje wiosenne dla inspiracji. A na razie moje wyszperane materiały:
Buziaczki :-x
CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz