Moje pozostałe blogi

niedziela, 10 marca 2013

Kolejny znowu! zimowy dzień...

Dzisiaj mamy 10 marca
Urodziny obchodzą: Chuck Norris - odkrywca kopa z półobrotu, Sharon Stone, Eva Herzigova.
Obchodzimy dzisiaj Dzień Mężczyzny, udręczonego, umęczonego, zapracowanego, któremu z okazji tego święta nie przerywamy niedzielnej drzemki, nie odbieramy mu dzisiaj jego ukochanego pilota, uwolnijmy ich dzisiaj od wszystkich stresów najbardziej skracających życie, wszelkiej pracy. Ogromnym błędem dzisiaj, narażającym ich zdrowie i dobry humor jest pytanie w stylu, "kochasz mnie jeszcze?", "zobacz, jak wyglądam, czy nie za grubo?". Poza tym nie wolno mieć w nosie ich kataru, złego humoru a nawet kaca!
A więc niech nam rosną i kwitną!!!
A, i nie zapomnijmy, żeby kluczyki od samochodu mieli zawsze w zasięgu ręki!


A teraz z innej beczki, trzy kropeczki, co mi się ostatnio rzuciło na oczy, no oprócz śniegu. W dalszym ciągu nie pozdrawiam Dziadka Mroza, i tu widzę przewagę Świąt Wielkanocnych nad Gwiazdką, bo kocham zajączki, króliczki, wszystkie inne pisklaczki i uwielbiam jajka. Snując się po sklepach zauważyłam całe mnóstwo świątecznych  cieszyoczek.



A w TK Maxx wyszperałam przecudną ekskluzywną ceramikę, a myślałam, że to porcelana, widząc cenę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz