Moje pozostałe blogi

czwartek, 28 lipca 2016

Czwartkowy przeglądzik...

Czwartek, 28 lipiec, dzień odwiedzin Papieża. Imieniny obchodzą dzisiaj albo i nie dzisiaj, chociaż wszyscy są pochłonięci uroczystym dniem... Jak na dzisiejszy dzień żadna myśl złota ani srebrna mi nie przychodzi do głowy.
Pogrzebałam teraz troszkę w necie, obejrzałam to i owo i właśnie to i owo jest po prostu zwykłą żenadą. Kolekcje męskie na wiosnę 2017 wstrząsnęły mną totalnie, nie wiem czy to żart, czy chodzi o zupełne zebrzydzenie faceta. Postanowiłam więc  się zahibernować na jakieś tam kilkadziesiąt latek, może wszystko wróci do normy! OMG!!! Albo zapiszę się na ochotnika w podróż na Marsa w celu zasiedlenia go, help!
Oto właśnie jedna ( gdzie jedna, prawie wszystkie są takie) super seksowna, brrr... kolekcjanada Gucci na wiosnę 2017. Ja bym brała tego generała na końcu.














Dla poprawy męskiego honoru trza teraz dać nie jednego, ale kilka deserków!!! O i od razu mi lepiej!




Chłopaki na dole górą!!!


Maggie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz