Moje pozostałe blogi

poniedziałek, 11 lipca 2016

Poniedziałkowy przeglądzik..



Dzisiaj mamy nielubiany przez wielu poniedziałek, dość upalny, ale jak to w naszym tropiku bywa znowu wybuchowy! Imieniny będą zakrapiać Oleńka i Pelagia.
Srebrna myśl dnia "Odpowiedzialni jesteśmy nie tylko za to, co robimy, lecz i za to, czego nie robimy" - ciekawe...

Przeleciałam szybciutko modę męską na bieżący i przyszły sezon i dostałam czkawki, a poza tym mocno się przeraziłam widokiem chłopaków w niedalekiej przyszłości, brrrr! Chude strasznie te chłopaczki, blade i w dodatku krościate, o boże gdzie te kaloryfery, chociaż malutkie grzejniczki, gdzie? A ten przystojniak niżej to kwintesencja tego całego koszmarku!!!


Pocieszyłam się modą męską D&G, styl taki trochę niezmienny, ale modele chociaż nie z epoki chudych lat, dobrze jest!









A tu trochę dodatków dla nas, kobitek, chociaż teraz to nie wiadomo dla kogo...




Ulubione czerwone buty, oczywiście przeze mnie...




poniedziałkowy deserek



Maggie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz