Moje pozostałe blogi

sobota, 5 lutego 2011

Wiosenne nastroje i trendy

Następny ulubiony projektant - John Galliano i jego kolekcja Christian Dior haute couture wiosna 2011. Przepiękna! Inspiracja 40 i 50 latami - złote lata Diora. Kolekcja wygląda jak podkoloryzowane rysunki z tamtych czasów, wykonana z najszlachetniejszych materiałów. Elegantki z tamtych czasów w długich, gorsetowych, usztywnionych kilkoma warstwami tiulu przepięknych sukniach, stylowe fryzury, pióra, czerwone usta...
Oto kreacje, które bardzo mi się spodobały:





Spodobała mi się również nowa dziewczyna (J.Galliano dla Dior) w stylu pin-up z lat 50 w białej furażerce (rządzi marynarka wojenna) z blond lokami i czerwonymi ustami. Świetne buty wiązane tasiemką wokół kostki (mix kolorów).





J.Galliano zaskakuje również powrotem spódnicospodni noszonych w stylu paryskiej bohemy oraz stylizacją Chinami lat 20 i 30. Tradycyjne wschodnie wzory: żurawie, smoki i piękne kolory... jakże uchachałam się - mam piękną spódnicę za kolano z jedwabiu chińskiego i dwie bluzeczki. Oto kilka zdjęć z kolekcji:




Na koniec uśmiałam się po same kokardy z męskiej kolekcji. Super wyjście pierwszego modela (a jaka koordynacja ruchowa ;-D):



A to chyba najnowsza kreacja więzienna:
To modelka nieznanego pochodzenia... Jak się okazuje to nowo odkryty 18-letni model (!!!):
A teraz nawiedzony pszczelarz:

Na koniec dla osłody ładne chłopaki:


Świetny sposób noszenia marynarki.
Oto sprawca całego tego zamieszania - sam Mistrz we własnej osobie:

Buziaczki :-x
CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz